2011. május 10., kedd

Apróságok

Néha tényleg megfordul a fejemben, hogy az "őrült" foltvarrókon kívül senki a világon nem vagdos szebbnél szebb anyagokat apróra csak ezért, hogy aztán újrarendezve ismét összevarrja őket. Ha ezt ráadásul apró anyagdarabokkal teszik- mint például én az elmúlt időszakban- a még apróbb végeredmény kedvéért, akkor tényleg kijár a sárga cédula. Nekem is. De azért megmutatom a sok-sok aprót, amit működtem. A gombostű kizárólag méretaránynak került a képre, csak hogy lássátok a helyzet súlyosságát:O)


Ez egy tervezett nyári táska dísze lesz:


Szóval dinkák előnyben.
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

5 megjegyzés:

LuAnn írta...

I love what you are doing with the yo-yos. The red and white is really striking. I'll be anxious to see what you are making.

Jutus írta...

Jézusom,ez nem semmi!!!Én is szeretek apróságokkal babrálni,de ez nekem már sok!:))

Editfolt írta...

EZEK GYÖNYÖRŰEK! NEM SEMMI VAGY!

Amy-kreatív írta...

Kezet foghatunk? :)))
Én nem mertem még feltenni a blogomra az igazán apróságokat... Tudom jól, nem vagyok épelméjű, de ha az ember lánya nem akar semmit kidobni, akkor feltétlenül fontos a legkisebb fecniket is félretenni, és alkalom adtán felhasználni... A mai anyagáraknál ez bizony számomra is fontos kritérium: nem dobunk ki semmit azért, mert pici!!! :)))
http://amy-kreativ.blogspot.com

erzsó írta...

Nem semmi!!
Jó ideje varrogatok hexagonokat, de azok mérete jócskán túllépi ezen "hatalmasságokét"... :-)
Szuper lesz táskadísznek (is)!