2011. február 8., kedd

Rozi

Tegnap életem első rongybabáján ( na jó nyusziján) dolgoztam. Mi tagadás megküzdöttünk egymással. Az ötlet egyébként Bogitól származik (még majd meghálálom egyszer), de nekem kellett egy kis bátorítás, hogy belefogjak. Féltem pamutvásznat használni a testhez- nem elég rugalmas, milyenek lesznek az ívek stb. Próbadarabnak készült, hogy lássam van-e értelme Húsvétig "sorozatgyártani". Komoly kétségeim voltak - mint már említettem küzdöttünk egymással néhány órán keresztül, de este mikor a Nagy hazaesett az iskolából és csak annyit mondott az akkor már majdnem kész nyuszira, hogy: Anya ez tök jó! elszállt a fáradtságom. (A Nagy májusban már 19 lesz és FIÚ! Aki mellesleg maratont fut és az érettségi után gyereksebésznek készül :o))
Azt hiszem ezt nem is kell tovább ragoznom. Ezennel bemutatom nektek Rozit- ha meglátjátok a képeket a nevét sem kell többet magyaráznom...


A nózija hasonló rózsaszínben pompázik, mint a füle és a talpa. Lány nyuszi révén még szempillákat is kapott:


Ő ugyan nem eladó (Panni lányom első látásra beleszeretett) de kérésre szívesen varrok még néhányat belőle...
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

Nincsenek megjegyzések: