2011. február 15., kedd

Kifordítom- befordítom, avagy táska az újrahasznosítás jegyében

Az úgy kezdődött, hogy rendet raktam a nagyszekrényben. A sok felhalmozott kacatom mellett kezembe került egy réges-régi farmerruha. Akkortájt hordtam, mikor a nagy született és már akkor is enyhén idejétmúlt darabnak számított, viszont belefértem a szülés után...Szóval ez a szegecsekkel kivert halványkék farmerruha köszönt rám a szekrényből. Én meg rá. Mindketten tudtuk, hogy retro ide, retro oda soha többet nem fogom hordani. Igen ám, de ekkora darab anyagot csak úgy kidobni- ez valódi szentségtörés lenne. Pláne ha azt is számításba vesszük, hogy újonnan milyen borsos ára van a farmeranyagoknak. Nemrégiben a neten böngészve láttam egy ilyen kifordítható táskát. Itt volt a kiváló alkalom, hogy varrjak egyet én is. Találtam egy jó kis szabásmintát hozzá- kicsit megvariáltam (nem is én lennék, ha egy az egyben annak alapján varrtam volna :o)), aztán belevágtam. Először csak a ruhába, aztán a varrásba is. Mindennel együtt két óra alatt készen is lett. Mivel a kék az egyik kedvenc színem, a másik anyag a halványkék farmer mellett szintén kék lett. A varrógépes szettemből maradt még némi csodaszép kék tónusú anyagom - ezt használtam ismét. A táska pántjának hossza a csomó elhelyezésével változtatható. Ilyen lett:


Kifordítva pedig:


A nagyobbik tündérlány (mezei nevén: Panka) hajlandó volt modellt állni a képekhez, így őt is láthatjátok :o). Persze az első kérdése ez volt: Nekem varrtad, ugye?!
Ezzel a projekttel egyébként szívesen csatlakozom Rita újrahasznosítós ötletéhez is. Itt nézhettek körül nála. Jó böngészést!
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

3 megjegyzés:

Ivory Spring írta...

Thanks for the kind words you left on my blog.

The bag looks LOVELY!

Görgei-Reiner Rita írta...

Annyira ügyes vagy! Köszönöm a csatlakozós gondolatot és az ötletet is!

Varga Györgyi írta...

Nagyon szívesen!